Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Rekisteröidy/Kirjaudu sisään foorumille nähdäksesi viesteihin liittyvät kuvat, videot ja liitetiedostot.

Home   Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vad tycker ni...?  (Luettu 5326 kertaa)
Peter
SURFFi
Heimoveli

Aloha Spirit 10
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 30.06.08 - klo:15:47 »

Hej Jona_than och välkommen till forumet!

Bra att du även informera dina bekanta om vårt forum så kanske det blir lite mera action även på den svenskspråkiga sidan (som du själv märkte var de sista inlägget från hösten 2006). "Word-of-mouth" är alltid den bästa reklamen Grin och idéer och tankar gällande utveckling av forumet är alltid välkommna!

-P-
Ilmoita valvojille   tallennettu

Windsurfing, my excuse to wear a rubber suit
Jona_than
Surffaaja
*

Aloha Spirit 0
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 27.06.08 - klo:11:38 »

Hallå!
Orsaker till att svenskspråkiga inte skriver här är väl för att ingen vet att det finns ett sånt här forum. Jag har surfat i ett par år nu (Kite), och först idag hittade jag denna sida. lite reklam vore aldrig fel..Smiley Men kanske småningom hittar folk hit, jag skall meddela de jag känner att denna sida finns!
Keep upp the good work!
oops såg att tråden var från 2006, nå int gör de nåt..Smiley

//Jona_than

Älä löi, en ole hhhurrit...
Tomas
SURFFi Dude
Heimoveli
**

Aloha Spirit 21
Poissa Poissa

Shaka!

« Vastaus #4 : 12.09.06 - klo:19:13 »

Sverige ligger nära Tyskland som ligger nära Holland som... Helt annan kultur gällande surfing...
Pasi
SurffiPasi
Ylläpitäjä
Super Dude

Aloha Spirit 47
Poissa Poissa

I'm SURFFi Basil :-D

« Vastaus #3 : 12.09.06 - klo:19:08 »

Dämn - Det fins mycket sacker i Surfzone Shocked

SURFFi Pasi | 0400-251 051
Tomas
SURFFi Dude
Heimoveli
**

Aloha Spirit 21
Poissa Poissa

Shaka!

« Vastaus #2 : 12.09.06 - klo:12:06 »

Vet själv av erfarenhet att vissa inte vill ta ställning till saker och ting. Kanske man upplever sig som en amatör och vill inte "belysa" andra experter...

På Åland finns det en hel del surfare och i Sverige lika så. Kan vara att man inte har så mycket gemensamt med den finska verksamheten (upplevelser i gemensamma vatten och liknande). Jag tror dock att det finns en hel del åländska och varför inte svenska surfare som skulle kunna få/ge tips gällande allmänna frågor.

http://www.surfzone.se/forum/   <-- ett bevis på att det definitivt går att utveckla Surf*fi. Sedan kan man diskutera resurser och vill vi verkligen efterapa sajten…

/Tomas
Peter
SURFFi
Heimoveli

Aloha Spirit 10
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 12.09.06 - klo:08:52 »

Nu finns det väl plats alltid, men änsålänge är väl det aningen lungnare på den här fronten. Så där till en början kan man väl slänga ut tre tänkbara orsaker:

a) Antingen är tröskeln att skriva för hög på svenska (Föga troligt)
b) Det finns mera människor som läser den finska texten-->mera åsikter och mera svar då man skriver dit. (Så är det väl alltid när det lanseras något nytt, folk håller sig till det gamla tills de konstatera hur mycket bättre de nya är)
c) Det är inte så länge sen svenska sektionen öppnades, så det tar väl en stund förrän de drar igång på allvar.

Friskt vågat är hälften vunnet, jag lägger ner mina pengar på alternativ c) Cool Cool Cool

Windsurfing, my excuse to wear a rubber suit
Pasi
SurffiPasi
Ylläpitäjä
Super Dude

Aloha Spirit 47
Poissa Poissa

I'm SURFFi Basil :-D

« : 12.09.06 - klo:06:50 »

Vad tycker ni, finns det platsen för svensk diskussion för windsurfing i Finland, (fastland och Åland) Huh
Min fråga gäller att om portaat är för höga för vanliga svenskspråkig att delta i detta forum...

Tror ni att det finns mera frågor out there än svar, vad tror ni vi måste göra att hitta mera som ska skicka viestejä til här, vad kan vi göra Huh

Berättä, hjälpa - Pliis Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.09.06 - klo:06:52 kirjoittanut Pasi » Ilmoita valvojille   tallennettu

SURFFi Pasi | 0400-251 051
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: