hke
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 10
Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : 28.07.09 - klo:08:26 » |
|
Navilink näyttää myös toimivan GT-31 muistin lukemisessa, ei tosin kannata irroitella usb piuhaa tietokoneesta muuten kuin navilinkin exitin jälkeen. Sain GT-31:n jumiin ja piti odottaa että kulutti akkunsa tyhjäksi.
GT-31 on käyttökelpoinen myös purjehduksessa: Viikonloppuna yritin noviisina hoidella 11m veneen purjeiden trimmejä (mikä lie oikea termi), otin GT-31 käsivarteen ja nopeusnäyttö päälle--> suoraan näki mihin suuntaan mennään nopeuden suhteen.
|
|
|
|
|
hke
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 10
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : 23.11.08 - klo:10:28 » |
|
Hankin gpsARpro ohjelman (30e) kun näyttää lukevan suoraan noita gt31:n .sbn tiedostoja ja kooste nopeuksista ja matkasta hyvä (ilmaisversiosta en noita omin. löytänyt).
|
|
|
|
|
markko
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 2
Poissa
|
 |
« Vastaus #8 : 28.07.08 - klo:14:52 » |
|
Minä tilasin täältä www.xxcycle.com, tuli muutamassa päivässä. Hintaa kertyi noin 130€ rahteineen.
|
|
|
|
|
T3mppu
Harrastaja

Aloha Spirit 2
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : 28.07.08 - klo:14:15 » |
|
Paljos tuli hintaa posteille vai milläs toimittavat?
|
Mistral One Design 240l & Lorch Breeze 132l 8.4, 7.4, ja 6 m2 rätit camberein
Mistral Joker 113l 6.9, 6, 4.7 ja 4.2 m2 rätit
|
|
|
JarmoM
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 9
Poissa
|
 |
« Vastaus #6 : 25.07.08 - klo:15:31 » |
|
Vinkkinä epävarmoille: ainakin Kingstonin 2G SD (Verkkokaupan tuote 21331, nyt 8.90 €) toimii minun GT-31:ssä.
|
|
|
|
|
Juri
SURFFi Dude
Heimoveli

Aloha Spirit 137
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : 25.07.08 - klo:12:34 » |
|
GPSAR 3.3.3 avaa suoraan NMEA-tiedostoja (track log taulua joutuu tosin yleensä siistimään käsin).
GT11:n ongelmat joiden SD-korttien kanssa ovat ihan tunnettuja...se vaan on aika nirso.
|
|
|
|
|
hke
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 10
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : 25.07.08 - klo:11:40 » |
|
Kiitokset. Olen päätynyt käyttämään GPSAR ohjelmaa (ilmaista versiota), tosin tiedostot joutuu muuttamaan .GPX muotoon toisella ohjelmalla. Ko ohjelmalla saa näppärästi karttakuvat pohjaksi, jos kuvissa teitä mukana voi autolla ajella kohdistusajot. Lyhyen käytön jälkeen myös saan myös selkeän listan tuloksista. 2G kortille mahtuu kyllä enemmän kuin tarpeeksi, vanha 512 Mb kortti ei vain suostunut toimimaan (johtuu ehkä siitä että ollut valokuvauskäytössä, pc:llä formatointi ois voinut auttaa, kokeilen vielä tätäkin).
|
|
|
|
|
JarmoM
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 9
Poissa
|
 |
« Vastaus #3 : 25.07.08 - klo:11:20 » |
|
hke, GPSresultsin koeaika on muistaakseni kuukausi. Sen jälkeen ohjelmasta lakkaa tilastojen laskenta, mutta muuten (kaikki?) toimii. Lisenssin hinta 29€.
Minä laitoin 2G kortin GT-31:een, sillä se maksoi vain 9.90 € ja sinne mahtuu vaikka kaikki mun (toivottavasti pitkän ja tuulisen) loppuelämän surffaukset.
|
|
|
|
|
Margus
Harrastaja

Aloha Spirit 14
Poissa
I Love SURF*Fi!
|
 |
« Vastaus #2 : 20.07.08 - klo:16:11 » |
|
Tilasin oman GT-31 verkkokapupasta Englannista. Siellä oli niitä hyvin saatavilla, Bluetooth versio oli tulossa heinäkuun lopussa. Mukaan tuli muistikortti ja vasitiivis Aquapac. http://www.riks-sports.com/online/erol.html#1X0
|
|
|
|
|
|
|
hke
Aktiiviharrastaja

Aloha Spirit 10
Poissa
|
 |
« : 20.07.08 - klo:09:35 » |
|
Sain viimein GT-31 laitteen hankittua, vaikka tuntuu kaikkialta olevan lopussa. Ainoa liike jolla äkkipäätä näytti olevan hyllyssä laite (euroopassa) oli xxcycle, laite tuli parissa päivässä kotiin. Bluetooth versiota ei ollut saatavana mutta sen hyöty lienee vähäinen.
Mikä on GPSresults ohjelman käyttöaikarajoitus (trial), sitä kun ei näytä helposti mistään löytävän?
Vanhempi 512mb SD kortti ei toiminut, mutta uuden 2G kortin hinta on nykyään alhainen.
Niin ja laite toimii hyvin myös maantiepyöräilyssä, kun ei tuule ...
|
|
|
|
|
|